Thursday, December 23, 2010

im come back

lama bebenor aku tak bukok blog....malas nak update, lg pun aku balik kg lama...bil pulak tertunggak hampir 2 bulan...
tuh yg tak update...per2 pun aku akan terus berkongsi dalam blog nih...sekadar luahan hati..tp tak der lg la smenjak 2 minggu nih aku mnagis..suka hati adala

AKU syukur...gan rezeki yg TUHAN bg kat aku....rezeki yg tidak aku jangka....terkejut pun ada...tapi aku tak leh nak share dalam nih lebih2....rahsia suami!!...harap gan rezeki nih..mampu myempurnakan impianku n husband....nak shopping perabot dalam umah...b4 baby lahir.

Satu lg....aku nak balik kg buat tali tangan emas...rindu nak malaram duit blanja kwen aku....alhamdulilah, nasib dapat suami yg ok...rezeki kan..saper tau...pe2 aku percaya gan rezeki TUHAN dah tetapkan untukku..ada hikmah sumua ini..walaupun aku nih tak kjer lg..rezeki makan bertmbah2..cuma nak bermewah tuh kuReng lorrrrrrr....almaklumlah....bnyak duit habis balik kg jer....pas kwen....honeyMoon aku..balik kggggggggggggggggg memanjang...cam ner nak smpan duit...tahun depan dah der baby...rasa2 kureng la balik kg.....blajar hidp sndiri lak


No comments:

Post a Comment