Wednesday, October 27, 2010

beRjinak2 gan duNia bLog

toDay...aku mula buat blog aku sendiri...b4 dis..aku dah bnyak bacer blog orang lain..tp juz suka2 n sekadar bacer sekilas pndang...bila aku der broadband sndiri nih..mula la mau guna kmudahan yg der..dunia tnpa sempadan kan ikh2...dok umah sorang2 boring sebenarnya...yer la husband aku kul 9 malam baru nmpok muka..kjer punyer sal..OT..almaklumla kjer sorang..so harus bekerja kuat...biasala mula hidup sendiri dan rasa nikmat alam rumahtangga ni...per yg mak bapak kiter rasa...tp tu la..bnyak dugaan tau bila kwen nih...tp yg penting happy n sabar...kiter dah der life besama orang yg kiter cintai...so susah senang,sedih ke duka...kiter tanggungla...nak citer lebih2 kat orang saper??nak g tau kat mak n family kiter..tak pasal...ayat..(ko dah buat pilihan sendiri..so pndai2 la...tak leh berpatah balik)nak kwen nih biar la kputusan yg tepat!!!alhamdullilah...suami aku nih sorang yg take care,carring,romantik...tp terlebih sensitif..dia lak per2 nangis dulu....ikh2...ni la dunia kan...so...smentara tunggu husband aku balik..tak der tmpat nak borak...fb pulak la nih dah tak best..BLOG ni la akan jd mangsa aku.....tmpat aku luahkan per suka duka yg aku rasa...coz...kredit fon dah jarang to up...biasala..husband kan dah ader....

No comments:

Post a Comment