Thursday, December 23, 2010

Gubahan Hantaran adik iporKu

aku dah mula meminati gubahan hantaran untk perkawinan n pertunangan....dulu aku tak pndai la nak buat..tp time aku bertunang...bestfriendku nurul saadah razali..g tau ko buat sendiri a mek sya ooo jimat pun jimat...yer la sebaki upah ajer yg smple rm35..yg comel rm50...maner mau mai byor tuh sajer...kalu dah berbelas2 hantaran...braper udah....sejak hari tuh aku blajar buat hantaran aku sndiri....upanya jimat cos!!!

tp aku tak la pndai sngat cam orang prfesional doh...ahhahe2...baru mula berjinak2...tp krana adil ipar mintak tolong tak der budget...aku tolongla...tak nak jd cam husband aku punyer..mnagung hutang smpai rm750 hantaran sajer.....saborla...balik lg skali akan djelasi hutang itu....tu la husband aku ckap...buat smple2 udah janji tak mbebani hutang..cukupla aku yg mrasa...

LAYARI....pic gubahanKU d bawah




                                      

                                                

2 comments:

  1. sya...anda telah ditag...buat jgn tak buat...

    ReplyDelete
  2. kak long..tag per...per yg d tag..dok au..dok reti ahahahe3

    ReplyDelete