Monday, December 27, 2010

Benganggggggggg giler2....

...urghhhh....mau mgeloh sepuassssssnyer....

aku tension gan akaun fb aku...gan akaun  blog aku....tak tau knper perlu mgambil masa berjam2 untuk log in, problmnyer aku tak pasti...mybe laptop yg dah lama kot..or...aku tak reti la...husband aku lg la..tak tau sal laptop2 nih..mau bwak p hospital ajer!!..laptop nih kiranya agak lama udah..masa2 mula aku masuk u..1st sem 2006..hingga skarang...bnyak kali gak la format...tp last format bila tukar tngan mber lelaki aku..firdaus yg formatkan smpala ari nih....alhamdulilah leh guna lg...tp risau gak....sayang bangat gan  HP pavilion...

oppppsz...aku dah nekad.....kalu fb aku dah tak leh log in lg...aku dah nak tinggalkan dunia fb..yerlah..dah 2 akaun buat..tut..tut...tak leh log in..bengan aku...mozila firefox punyer prob kot, kalu google chrome ok lak..adoi..time aku memerlukan dia lak buat hal....prob..prob..prob...so ada jer muka aku terpampang..tp tak leh masyukkkkkk.......arghhhhhhh....

No comments:

Post a Comment