Thursday, December 23, 2010

hadiah beSday.....sweet 25!!

25 tahun.....1st time, aku celebrate besday gan husband...tp tak der la celebrate kat tmpat best2...almaklumla..husband aku kjer...lewat malam baru nmpok batang hidung.....tp dia tak lupa belikan aku puding manggggggggos,...hajat d hati nak secret resepi...tp.....tak berbaloi2 juz makan dua mulut ahhahae2...lau ramai2 dah beli sebijik....tp tak per la..janji ada jugak habuannyer....('',

yg kelakornyer....balik umah terus jer muka senYummmmmm...aku pun pelik...sal senyum2 nih....upernya...PUDING....aku pun gelok besor ahhahahhahe2.....kelakor gk husband aku nih kadang2...tak per la..baru balajr nak romantiksssz gitu...eheeee3

HADIAH!!!
hadiah per yer..........malam tuh aku tak dpat hadiahnyer lg...katernya..abang baru order.....kena tunggu 2 minggu....ha..tkjut gak aku...cam2 pkir hadiah per yg bakal aku dpat...ok la tak kisah....balik kg....2 minggu pas tuh dier bwak balik..upernyer HANDFONE...NOKIA X3-02..woooow...tp mbazir lak aku rasa..mahal2 pun bukan guna sngt bnda yg pelik2 stkat kol n sms udah ler..siap order singapura....tp pe2 pun terharu sangat2.....yerla..fone aku rosak...ckap n mseg jap2 padam...lama dah aku nak pkai fone baru cm orang lain tp tak kesampaian....setahu aku b4 berkawan gan husband aku lg 4 tahun gak la....tp hari tuh dapat merasa...tp sayang tak pndai guna hhahahae3..canggih sangat...hahahahahahe3



inilah gerangan handfoneNya


                            ahhahaahe..gelok lurh...kek merangkap puding...husbandku punya pasal





per2 pun tq n luve u so much....my hubby...










.

No comments:

Post a Comment