Saturday, January 1, 2011

Perlis.....memanggilku....



sedih rasa dihati....familyku....semuala..mak,tok,mak sdara,pok sdara pergi kedah n (kangaq)perlis....aku tak dpat join...uyhuuuu2..lama berbenor dah tak balik kg...rindunyer mau tgok familyku d saner..sebenarnya mak sdara n pok sadra aku d saner ada yg  sakit tenat....dah tak kenal anak2 buah....tua2 udah smua...1.11.2010...aku dah tempah tiket flight mau g langkawi n balik perlis..tp dek kerana cuti husband aku tak der n perlis dilanda banjir...semua family aku d pindahkan d pusat pnempatan mangsa2 banjir....so....tak kesampaianla hajat d hati nak bawak husband ziarah famly d saner....nmpaknyer kena tunggu baby lahir n rezeki lebih baru la dpat bawak...sabar yerk bang...harap2 umur mereka panjang n kiter dapat bertemu.......

walaupun arwah ayah aku dah pergi selama 21 tahun....tp hubungan kekeluargaan antara kami masih utuh....setiap kali smpai d saner aku n adik2ku tidak pernah dilayan sperti orang asing....malah harta pun dbahagi sama rata....alhamdulilah.....sebenarnya aku nih dah nenek tau...tok long cucuku pnggil ahahahahe2....yer la arwah ayah anak bongsu....so spupu2 ku lebih tua dari mak aku bayangkan.....aku nih..dah jd mak sepupu....n anak pada anak sepupuku juga dah kwen n ada anak lg, cucu spupu lg....ramai la titih..titih..aku nih dipnggil NYANG  dah....ahahahe....tp tuh la..smpa hari nih...masih lg berhubung....sakit demam....mati pun....aku, mak, adik2ku..n familyku yg lain akan smpai jua....jgnya hubungan kami...harap nanti aku akan smpala...





No comments:

Post a Comment