Wednesday, October 27, 2010

peBret meNu

alhamdulilah....selera makan aku la ni...ok ler..tak der nak makan lebih..cukup per yg ader...mujur dpat suami yg boros bab makan...cakp jer...Pasti Ditunaikan!!!...sejak aku pregnant dah masuk 4 bulan ni..aku tak der la nak mkan n gidam bnda yg pelik2 n mgarut(susoh dpat)..tp hari2 aku makan nasik berlaukan air...masak air(tak kira la sayur ke ikan janji air)ikh2...hari nih..bayam...tumis air gan nasik..lauk tak der...tu jer la menu aku..buat cam nasik air..kadang2 aku buat nasik bubur, makan gan kicap..tapi leh kira a..gan kicap nih..baru 4 kali kot...gan nasik bubur jer!!...baru pas mkan alas pewot..baby aku nih...lapor jer mula la..dah rasa tendangan ajaib dier...kenyang sudah...tp kan..hari2 aku kena n wajib mkan buah..kalu tak lidah aku nih pahit cam per2 ntah..air pun air masak gan milo o jer d waktu pg(milo elak pening)...susu...ducth lady dalam kotak jer aku amalkan...janji chat...nak minum susu untk ibu mgandung cam orang lain...alamatnyer kiamat la dunia..buat bazir pitis laki aku jer mbeli..bukan murah...30 ke atas..susu ibu..mahal toi...tak per la..aku nih kesian kat husband aku..per yg dibeli yg tuh la aku mkan....ikh3

No comments:

Post a Comment