Wednesday, November 10, 2010

Kepenatan....

jumaat pas...family aku dtang..2 buah keter ada knduri kat kl....so mnumpang la umah aku 2 malam....umah besar tp tak der pe2...aku tak kisah pun asal hati aku bahagia gan per yg der...mak aku ckap blajar hidup susah...baru kiter rasa nikmat alam umah tangga nih...tp husband aku malu jer...kat famly aku...yer la..mybe cam2 dier pikir...tak dpat bg aku kesenangan...bnyak kali gak la dia bertnya..n berkata,abang malu gan famly ayang, segan....tp tok, mak sdara n pok sdara aku tak kisah....janji aku bahagia n dapat hidup gan tenang...jauh dari ganguan manusia yg bertopengkan syaitan!!!




3 hari aku kpenatan...yer la...asyik kluar ulang alik kl...jauh tuh...tp demi anak branak...bawak jer la jelajah kl...biarpun asyik mkan buah lngsat....husband aku tak knal sngat jalan2 kl....tp mujur ada pok sdra(bak) yg tau gak...redah jer....aku nih pulok layan muntah jer kepeningan dok dalam keter lama2...tp ok la...jalan gan famly...ikh...g chow kit, sogo,..area tuh la..lau aku gan husband aku tobat la sesat dok jmper....tak pernah lalu gan keter pusing2 chow kit, the mall nih....tp hari sabtu tuh smpai gak..

layan....pic d bawah.....knduri kat Dewan Felda...d Jalan Semarak




                                           aksi iddil gan ain...adik yer tinggal umah






No comments:

Post a Comment